Nieuws en foto's van de Nederlandse zeescheepvaart
Tewaterlating 21 december 2004
Verkocht voor sloop

BALDER HAMMERFEST
Bouwjaar 1984, imonummer 8127000, grt 487
Eigenaar Oceanwide 2 B.V., Rotterdam
Manager Oceanwide Ship Management B.V., Vlissingen
(Oceanwide Shipping Services B.V.)
Gebouwd Kaarbøs Mekaniske Verksted A/S, Harstad / 103
LxBxH 64.42 x 13.81 x 4.70 meter
Motor 8152 epk, 2x 16 cyl, 4tew, Nohab Diesel AB, Trollhättan,
snelheid 16 knoop, roepsein PCZP
5-1983 kiel gelegd
11-1983 te water gelaten voor Parlay Augustson & Co.
9-2-1984 opgeleverd

10-12-1985 te Farsund executoriaal verkocht faillissement Parlay Augustson

1985 verkocht aan Balder Hammerfest B.V., Rotterdam,
in beheer bij Ocean Nautical Services B.V., Vlissingen
(Oceanwide Shipping Services B.V.) en Supply Service A/S, Sandvika

2-1986 verkocht aan K/S Skips A/S Solvig, Skudeneshavn-Noorwegen,
in beheer bij Johannes Solstad, herdoopt NORMAND CORONA

5-1988 verkocht aan Soleng A/S, Skudeneshavn-Noorwegen,
in beheer bij Johannes Solstad

7-1989 verkocht aan China Ocean Oilfields Services (Hong Kong) Ltd., Panama,
herdoopt JIN HAI I

1989 verkocht aan Bohai Oil Corp. of CNOOC, Tianjin, PRC. herdoopt BIN HAI 283

1990 nieuwe motoren 1700 epk, 2 x 6 cyl, 4tew, DM, Yanmar Diesel Eng. Co. Ltd.
grt 1320, nrt 396, draagvermogen 1108

1993 verkocht aan China Offshore Oil Northern Shipping Co., Tianjin-China

30-12-2005 verkocht aan China Oilfield Services Ltd., Beijing/Tianjin-China

28-1-2018 te Tianjin
4-2018 (vt) verkocht voor sloop te Tianjin, China

Informatie Scheepsfotoruilbeurs