Nieuws en foto's van de Nederlandse zeescheepvaart,
tewaterlating op 21 december 2004

Voormalige Fly verkocht en herdoopt

De FLY bouwjaar 2006, imonummer 9349980, bulkcarrier,
aanvankelijk XINLE 4, 4-5-2006 opgeleverd als SIDER FLY
door Ningbo Xinle Shipbuilding Co. Ltd., Ningbo (XL2005-2)
aan Navigazione Due Golfi S.p.A., Napels-Italië,
in beheer bij Shipping Technical Management S.r.l., Napels, 5.101 BRT.
2006 verkocht aan Beheermaatschappij m.s. "Fly", Groningen,
in beheer bij Navigia Shipmanagement B.V.,
29-6-2006 herdoopt FLY, roepsein PHGJ,
28-6-2006 te Salerno overgedragen,
in bevrachting bij Apollo Shipping G.m.b.H., Hamburg,
6-8-2006 gearriveerd in de Maashaven te Rotterdam,
7-8-2006 vertrokken naar zee. 7-10-2006 herdoopt OSTEDIJK.
25-1-2007 onder vlag Antigua & Barbuda gebracht, roepsein V2PK8.
2-10-2007 (e) verkocht Global Helios G.m.b.H. & Co. K.G.,
Antigua and Barbuda,
in beheer bij Global Hanseatic Shipping G.m.b.H., Hamburg,
19-9-2007 (s) herdoopt GLOBAL HELIOS.
31-8-2011 gearriveerd te Falmouth vanaf Bremerhaven,
31-10-2011 te Falmouth, en-block met GLOBAL HERA, GLOBAL HERMES,
GLOBAL HESTIA en GLOBAL HEMERA gerechtelijk verkocht,
ingebracht bij Clovelly Shipping Company Ltd., Majuro-Marshall Islands,
5-11-2011 (m) te Falmouth herdoopt CLOVELLY, roepsein V7XK6.

» Informatie: A. Verhoeff & Scheepsfotoruilbeurs